Monday, February 4, 2013

03



Hai, selapas dapat msg untuk hadir temuduga untuk course masscom pada 22/12/12.  Aku rasa gembira dan aku terus ke Uitm Melaka dengan kawan seangkatan merangkap senior masscom.  So dengan bangga aku jawab semua solaan dengan rasa gementar. Takpe la aku dah prepare apa nak cakap sebenarnya.

Alhamdulillah 31/1/13 aku dapat tawaran ke masscom. Ye aku tukar bidang daripada diploma Office Management and Technology ke Media Massa.  Jangan la tanya kenapa sebab aku ada sebab tersendiri.

Sekarang, preparation untuk masuk tu agak slow sikit sebab aku sedih takda dapat kawan yang sama-sama ke kelas walaupun aku ada kawan-kawan yang belajar kat sana.  Takpe la aku belasah je.

Dunia baru akan bermula dan aku akan selesaikan satu-satu plan aku Insya Allah. -AA

No comments:

Post a Comment